Tempo de playoffs, tempo de sentimento, tempo de Breogán

 

Partidos2

Chega unha vez máis a fase de ascenso. Un momento do ano de ilusión, a ilusión por voltar a onde este equipo por historia e afección pertence, que é a máxima categoría.

Ven de rematar a liga regular, que podemos calificar de notable, quedando nun cuarto posto que nos da vantaxe de campo nesta primeira rolda. O primeiro rival, un dos que máis duro xoga, o Huesca de Carlinhos, Grigonis e Oriola, entre outros. O cadro é complicado, incluíndo a Burgos no mesmo lado, e bastante despexado a priori para o Palencia polo outro lado. Pero que ninguén esqueza que canto máis difícil, máis grande é a xesta.

Para iso contamos cuns xogadores excepcionais, dos que valoramos en Lugo. Entrega, compromiso, traballo, traballo e traballo. Aplicable ao corpo técnico tamén.

Este vindeiro venres e cada un dos encontros que xoguemos en Lugo o Pazo ten que presentar ambiente de gala. Lisardo, Quique, Adrián Chapela, Diouf, Borto, Roeland, Dani, Pablo, Manu, Haukur, Adrián Laso, Álex López, Charles e Tyrus van estar arroupados coma nunca.

Por iso, queremos que lles mandedes a vosa mensaxe de ánimo a todos eles, e farémosllela chegar. Que a teñan presente cada día, que saiban que estamos con eles ata o final. Expresa o teu sentimento breoganista!

Pregamos que ou ben a deixedes nos comentarios deste artigo, ou nola enviedes ao mail somosbreogan@gmail.com Este equipo meréceo! Obxectivo: ascenso

Advertisements

About Vinicius

Breoganista de hélice. Baloncesto e ciclismo. Chairego, lucense, galego. HBO fan. Namorado da miña terra.

Posted on 5 Abril 2014, in Encontros. Bookmark the permalink. 15 Comentarios.

  1. O mellor de este equipo é que,aínda que non che garanta un posible ascenso porque nos P.O. é moi compricado,sempre che garantizan que se deixarán os coll…ns na pista. E iso é todo o que queremos nos,valor,entrega,compromiso… Con Lisardo á cabeza deste equipo,seguro que lograremos algo grande.
    A deixarse todo o mundo a voz no Pazo!!
    Forza Breo!

    • graciñas! como o texto é moi longo, se che parece ben tiña pensado deixalo tal que así:

      “Nos dais todo lo que queremos: valor, entrega y compromiso. Lograremos algo grande.”

  2. Se ha reseteado la competición. De la liga regular sólo debeis recordar una cosa: jugando con concentración, compromiso y fortaleza mental habeis demostrado que podemos ganar a cualquier equipo y en cualquier cancha.
    Partimos de cero: ni Huesca es un equipo fácil ni Burgos y Palencia unos ogros. Jugando siempre al 120% tendremos nuestras opciones.
    No estáis solos, tenéis con vosotros la historia, el compromiso, el apoyo y, sobre todo, la ilusión de una afición de ACB.Llevemos al equipo donde se merece. ¡Vaaaaamos Breooooo!

    • Graciñas!

      o mesmo, como é bastante texto se che parece ben deixaría algo tal qué:

      No estáis solos, tenéis con vosotros la historia, el compromiso, el apoyo y, sobre todo, la ilusión de una afición de ACB. Llevemos al equipo donde se merece

  3. alberto regueiro

    Solo querìa deciros que soy socio desde 1999 creo que solo me perdí dos partidos en todo este tiempo vi ascender y vi descender y un montón de historias pero el pasado es pasado, y mi equipo es este el de roland haukur dani pablo adrian laso adrian chapela alex tyrus borto michel quique lisardo charles martin etc y no me cabe duda, por que me lo han demostrado que lo daran todo y ascendamos o no yo me seguirè sintiendo orgulloso de ser del Breogan son 50 años no es una moda forma parte de mi vida

    • qué che parece se o deixo así:

      Ascendamos o no yo seguiré sintiéndome orgulloso de ser del Breogán
      Son 50 años: no es una moda, forma parte de mi vida

  4. Alex Brakosevic

    Podrá pasar cualquier cosa pero con vosotros hasta el fin del mundo!! En los últimos años, nunca hemos tenido un equipo que retresente de esta forma el sentimiento y los ideales de compromiso y dejarse los huevos en la pista del breoganismo como vosotros.

    Pd: DEFENSA PAZO, DEFENSA!!!

  5. Julio González

    Repito aquí lo que os dije en persona en mi etapa de directivo. Sois un grupo humano a la altura de la grandeza de la historia del club. Todos lo sois. Transmitís entrega y profesionalidad, y termine como termine el playoff, con vosotros no nos sentimos defraudados. Los que jugáis y os salen bien las cosas, los que jugáis menos y no os salen (por ahora) del todo bien, y los que no jugáis (un abrazo, Manu), todos sois importantes para el equipo y para nosotros.
    Y disfrutad. No somos favoritos, pero sí demasiado peligrosos.

    • termino rolda, o mesmo Julio, o texto teño que acurtalo un pouco, se che parece ben deixareino tal que:

      Sois un grupo humano a la altura de la grandeza de la historia del club. Todos lo sois.
      Y disfrutad. No somos favoritos, pero sí demasiado peligrosos.

  6. “Hay gente que piensa que el fútbol es una cuestion de vida o muerte, no me gusta esa postura. Es mucho más que eso”

    Bill Shankly, ex entrenador de fútbol. (Liverpool F.C.).

    Cambia futbol por Breogan y ya esta -:)

  7. non pido ascensos nin victorias, só pido loita e entrega, non dar un balón, un rebote, un partido por perdido ata que remate o último segundo.
    eu creo que ese o sentimento do breo e máis nestes dias un espíruto de loita ata o último suspiro, o concepto breoganista como loitador

  8. Vou deixando o meu…

    Cuanto más duro es el camino a recorrer, más grande será la gesta. #ForzaBreo

  9. Que los jugadores y cuerpo técnico sepan que no sólo en Lugo se sigue al Breo. El sentimiento se lleva encima estés donde estés. Quiero decirle a los jugadores que sí le ponen las mismas ganas que hasta ahora, bastará para llevarnos por el buen camino. Por eso quiero mandarles todo mi apoyo y ánimo y darles las gracias por hacernos soñar.

Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair / Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair / Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair / Cambiar )

Google+ photo

Estás a comentar desde a túa conta de Google+. Sair / Cambiar )

Conectando a %s

Baloncesto con P, de Palencia claro

todo por Palencia Baloncesto

@KIAenZona

Información sobre o Club Baloncesto Breogán S.A.D.

Blogoncesto

Información sobre o Club Baloncesto Breogán S.A.D.

ZonaOCB

Información sobre o Club Baloncesto Breogán S.A.D.